دوستان شما من را ندیدهید چرا  بنا به دلایلی اما من به زودی خودم را با فیلم های تردستی و شعبده بازی و... می بینید

اما سوالی داشتم  من علیرضا علی نجمی هستم و اگه مطالب من را بخوانید به هیچ چیزی نمی رسید  چرا چون شما وارد مشوید مطلب را مخوانید و میرید حتی بعضی ها دیگه اسم من هم یادشون مره  نمی خوام نارحت تون کنم اما کسی به جایی مرسد که با شخص مقابل حرف بزند  نضر بدهد وقتی کسی نضر به کسی بدهد اون شخص هم به وبلاگ شما میاد وجواب شمارا مدهد  اما شما وقتی در  خانه کسی را میزنید اول به او چه میگید میگوید سلامو اون هم جوابتا میده و میگه چی مخوای تو به اون میگی من یک کاسه اب مخواهم را از شما مخواهم ایا دارید به من بدهید واون هم اگه خدا را به شناسه برات میاره و بهت میدهد اما طولی نمی کشد که اون از شما اب مخواهد شما به او چه میگویدو.........کسانی هستند که ارشون مشه زنگ بزنند و سوال شون را بپرسند  اقایون مگه من کی هستم که خودتون را دسته کم میگرید من هم همون غذایی که شما مخورید میخورم

                       من هم همان لباسی را که شما می پوشید می پوشم

         دسته بالاش نامرد نباشید

  به الله می سپارمتان.